Tillbaka!

Ja som det märkts har det inte varit någon direkt uppdatering på ett tag. Har varit på semester från Sverige och hästarna. Varit i Spanien och Magaluff med ett gäng kompisar och bara levt livet. Skönt att komma iväg lite från vardagen. Men känns kul att vara tillbaka och imorgon ska jag upp på hästryggen även fast jag är ganska sjuk och sliten efter resan. Min Medryttare har iallafall hållit igång hästarna under min vistelse utomlands och det ger väldigt mycket. Bara de får röra på sig. Det är naturligt, de vill röra på sig och samtidigt inte behöva tränas för hårt alltid. Bara också få leva livet. Nu är det dags för tävlingarna snart igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0